درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
چهار شنبه 27 بهمن 1398برچسب:دانلود,اموزش,, :: 18:4 ::  نويسنده : من

 

یکی دیگر از آموزشهای معروف شرکت Lynda با نام فیلم آموزشی Dreamweaver CS5 میباشد که این بار برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم... این فیلم آموزش چگونگی اضافه کردن اطلاعات پویا به وب سایتهای پی اچ پی در Dreamweaver CS5 میباشد. این دوره نشان میدهد که چگونه برای برنامه ریزی و ایجاد یک بانک اطلاعاتی طراحی کنیم ، تعریف پی اچ پی به روایت دیگر در Dreamweaver CS5 اتصال پایگاه داده سایت و مدیریت و ارائه داده های پویا میباشد...
مباحث این فیلم آموزشی عبارتند از :
* آشنایی با محتوای پویا در مقابل استاتیک
* نصب WAMP و MAMP سرور
* اضافه کردن دستورات پی اچ پی به صفحات وب
* تنظیم و نوشتن متغیر
* استفاده از سرور
* ایجاد پی اچ پی های سفارشی
* اضافه کردن چارچوب Zend به نصب پی اچ پی
* ایجاد یک بانک اطلاعاتی
* اضافه کردن داده در phpMyAdmin
* recordsets ساختمان
* قالب بندی داده های پویا
* ساختمان داده ها
* تصدیق هویت کاربران
* استقرار سایت پویا
و...
جهت دانلود فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 



ادامه مطلب ...


 

تاریخ آپدیت: 1389.11.23 - 12.02.2011
شماره آپدیت: 6254
مخصوص نرم افزارهای: McAfee VirusScan 8
یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی McAfee است که قطعآ اکثر شما AntiVirus و سایر نرم افزارهای امنیتی این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آن نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت مکافی در حدود 70 تا 80 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت McAfee این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...
 



ادامه مطلب ...


 

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. امروز دو تم زیبا را برای شما آماده کرده ایم با دو فضای متفاوت که با توجه به سلیقه خود می توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید. خوشبختانه منوها و عکس های بکار رفته بسیار مناسب هستند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. تم شماره یک نمایی از کهکشان را به تصویر میکشد و تم شماره دو خانه ای در میان طبیعت که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب ...


 

اگر از جمله کسانی هستید که تنها در مدت زمان کوتاهی از ظاهر ویندوز خود خسته می شوید ، حتمأ راه های فراوانی را برای ایجاد تحول در دسکتاپ امتحان کرده اید. اما نظرتان در مورد یک دسکتاپ سه بعدی چیست؟ به نظر ایده جالبی است اگر دسکتاپی 3 بعدی و به شکل یک اتاق داشته باشید که بتوانید در مکان های مختلف آن و با زاویه های مختلف اجزای دسکتاپ خود را نگه داری کنید. BumpTop Pro نرم افزاری است که دسکتاپ شما را به صورت سه بعدی تغییر شکل می دهد و آن را متفاوت تر از هر زمان دیگر نمایش می دهد. افکت های نرم افزار در جا به جایی اشیا و باز کردن آنها بسیار زیبا و جذاب است. همچنین می توانید با استفاده از باکس های نرم افزار ، فایل ها و میانبر های خود را دسته بندی کنید. در این نوع دسکتاپ اما نکته جالب در این است که هرچه تعداد بیشتری فایل و میانبر برروی دسکتاپ داشته باشید ، زیبایی دسکتاپ دوچندان خواهد شد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب ...


 

با وجود تعداد زیاد تصاویری که در هارد دیسک نگه داری می کنیم ، مسلمأ یکی از نیازهای ما ، نرم افزاری برای دسته بندی و مدیریت این عکس هاست. نرم افزار Kestrel GX یکی از نرم افزاری های مناسب ارائه شده در این زمینه است. این نرم افزار به شما امکان مدیریت عکس ها را می دهد. می توانید عکس های خود را درجه بندی کنید و عکس های مورد علاقه خود را مشخص کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان ویرایش عکس است. می توانید با ابزارهایی مشابه نرم افزار فتوشاپ ، عکس های خود را ویرایش نمایید. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در ارتباط با این نرم افزار ، سازگاری با بیش از 20 فرمت گرافیکی است و همچنین سازگاری با عکس های گرفته شده توسط انواع دوربین های دیجیتال. بدین ترتیب ویرایش و مشاهده آرشیو عکس ، بیش از پیش جذاب خواهد بود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 

 


 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب