درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
17 مهر 1389برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : من

  

 

با استفاده از نرم افزار MyPhoneExplorer 1.8.0 شما می توانید گوشی سونی اریکسون خود را به کامپیوتر متصل کرده و به آسانی تمام بخش های آنرا مدیریت نمایید.

 

از امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- مدیریت لیست شماره های تلفن

- مدیریت تقویم

- مدیریت SMS ها (ارسال، دریافت، مشاهده، ویرایش و یا ذخیره کردن SMS ها در کامپیوتر)

- مدیریت فایل ها و جابجایی آنها بین کامپیوتر و موبایل

- برقراری تماس ها از طریق کامپیوتر

- ویرایش پروفایل ها

- مشاهده وضعیت موبایل (مقدار آنتن دهی، رطوبت و گرمای باطری، نسخه Firmware ، کد IMEI و ...)



ادامه مطلب ...


  

Melon Advance Call Manager v2.78  نام نرم افزاری است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.ویژگی این نرم افزار قدرتمند این است که شماره دلخواه را به برنامه داده و پیام مورد نظر خود را نیز می گذارید و زمانی که به جلسه  و یا جای مهمی می روید این نرم افزار کاملا تماس ها را اداره می کند. شما نیز با این برنامه می توانید اس ام اس عذر خواهی برای فرد مورد نظر که به شما زنگ زده است بفرستید و حتی می توانید کسانی که به عنوان مزاحم تلفنی هستند را در لیستی به اسم لیست سیاه بگذارید و با خیال راحت از موبایلتان استفاده کامل را کنید.

سازگار با کلیه ی گوشی های سیمبین سری ۶۰ ویرایش سوم و پنجم.



ادامه مطلب ...


 

مجموعه ای فوق العاده زیبا از ۱۵ عکس با موضوعات مختلف را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که این والپیپرها در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشند

 

 



ادامه مطلب ...


 

 

 

مجموعه ای فوق العاده زیبا از 22 والپیپر با موضوعات مختلف برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 240x320 می باشد



ادامه مطلب ...


 

 

 

مجموعه ای هم اکنون پیش روی شماست گلچینی از زیباترین و با کیفیت ترین تصاویر پس زمینه فانتزی است. شما می توانید این تصاویر زیبا را جهت استفاده در گوشیهای تلفن همراهتان همین حالا دانلود کنید. مطمئن باشید که با تصاویر محیط گوشیتان زیباتر خواهد شده .کلیه تصاویر با فرمت JPEG و در اندازه های استاندارد می باشند.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب