درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download

 

 

 

مجموعه ای فوق العاده زیبا از 90 والپیپر با طرح لوگوهای زیبا و معروف برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 360x640 می باشد که هم اکنون می توانید ازادامه مطلب  دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


امروز قصد داریم تا در قالب یک مجموعه زیبا و کم نظیر یکسری از تصاویر فوق العاده زیبا و متحرک را به شما دوستان عزیز هدیه کنیم که می توانید از آنها جهت هرچه زیباتر کردن محیط گوشی تلفن همراه خود استفاده کنید.

 



ادامه مطلب ...


29 شهريور 1389برچسب:, :: 9:6 ::  نويسنده : من

 

اگر شما یکی از کاربران گوشی های سری N نوکیا مخصوصا گوشی پرطرفدار N73 باشید حتما با مشکل عدم فارسی شدن آن مواجه بوده اید. ولی توسط این نرم افزار که نسبت به نسخه های قبلی خود کامل تر است می توانید گوشی N73 خود, چه طرح ساده و چه طرح موزیکال باشد به آن زبان فارسی اضافه کنید. 



ادامه مطلب ...


 

آنتی ویروس Nod32 از سری نرم افزارهای امنیتی که برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۵ توسط شرکت Eset ارائه شده است . این نرم افزار که نمونه ی آن برای کامپیوتر هم موجود است می تواند در مقابل ویروس ها از گوشی موبایل شما محافظت نماید . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از ادامه مطلب  دریافت کنید . 



ادامه مطلب ...


 

نسخه ی جدید آنتی ویروس فوق قوی دکتر وب رو براتون آماده کردیم که امکانات فوق العاده ای داره سریال نامبر های این آنتی ویروس در فایل زیپ آماده شده و قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشد که میتوانید از سایت ادامه مطلب دریافت کنید. 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب