درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : من


 

 

اين بار براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا با موضوع تصاوير هندسي انتزاعي را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده ، سايز اين تصاير 2756*4409 پيکس ميباشد.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 16 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده است.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.همچنين شما متوانيد از اين عکس ها در طراحي هاي خود نيز استفاده کنيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : من

 



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:52 ::  نويسنده : من

 

 

پژوهشگران دانشگاه توكيو موفق به يافتن روش جديدي براي ذخيره سازي اطلاعات بر روي لوح هاي فشرده اعم از دي وي دي و سي دي شده اند كه با استفاده از اين روش ظرفيت نگهداري اطلاعات بر روي آنها چند برابر حد معمول خواهد بود. 
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از E-Zine.tk در اين روش درج اطلاعات بر روي لوح هاي فشرده به شيوه متفاوتي از شيوه سنتي كنوني انجام مي شود كه باعث مي شود داده بيشتري در يك فضاي محدود قابل ذخيره سازي باشد. 
متاسفانه دي وي دي ها و سي دي هايي كه به اين روش تهيه شوند در دستگاه ها و درايوهاي فعلي پخش سي دي و دي وي دي قابل مشاهده نخواهند بود. 
با استفاده از اين روش مي توان تا 42 گيگابايت اطلاعات را بر روي يك دي وي دي خام ذخيره كرد. 
هنوز مشخص نيست دي وي دي هايي كه به اين روش تهيه مي شوند چه زماني در دسترس عموم مردم قرار مي گيرند و قميت آنها چقدر خواهد بود.

 

    



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : من

 

 

شرکت مايکروسافت براي افزايش رقابت خود با شرکت‌هايي مثل گوگل، IBM و ديگر مراکز که قصد عرضه بسته‌هاي نرم‌افزاري رايگان را دارند،‌ تحولات جديدي در مجموعه نرم‌افزاري Office به وجود خواهد آورد. 

به دنبال عرضه بسته‌هاي نرم‌افزاري رايگان از سوي شرکت‌هاي کامپيوتري و اينترنتي بزرگ، مايکروسافت مدل جديدي براي فروش مجموعه نرم‌افزاري Office در نظر گرفته است تا کاربران انگيزه‌ بيشتري براي به‌روز کردن اين نرم‌افزار داشته باشند و بيش از گذشته آن را بخرند. 

شرکت مايکروسافت روز گذشته اعلام کرد که کاربران از اين پس مي‌توانند مجوز يک ساله براي استفاده از مجموعه نرم‌افزاري Office و نرم‌افزار امنيتي Windows Live OneCare را به قيمت 99/69 دلار خريداري کنند. 

اين بسته نرم‌افزاري جديد Equipt نام گرفته است و در حالي که اجازه نصب روي سه کامپيوتر را به کاربر مي‌دهد، امکان استفاده از کليه وصله‌هاي امنيتي و سيستم‌هاي به‌روزرساني را به صورت رايگان فراهم مي‌کند. 

شرکت مايکروسافت مهم‌ترين دليل خود براي عرضه بسته نرم‌افزاري Equipt را رقابت بيشتر با گوگل، IBM و ... اعلام کرده است تا بتواند با نرم‌افزارهاي متن‌باز رقابت بيشتري داشته باشد. 

بسته نرم‌افزاري Equipt که شامل کليه ابزارها و نرم‌افزارهاي Office مي‌شود، قابليت بارگذاري از اينترنت را دارد.

 

                     



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : من

 

 

کمپانی NVIDIA گرافيك مادر بوردهاي Elite GF7050 VT-M5 را به بازار عرضه كرد. 

مادربورد مذکور بر مبناي تراشه 610i و با تكنولوژي 45 نانومتري توليد شده است كه باعث كاهش حرارت مادربورد و كاهش تعداد خطاهاي محاسباتي و عملياتي و در نهايت باعث بالا رفتن سرعت و كارآيي کلی مادربورد مي‌گردد. اين مادربورد که با گارانتی سازگار عرضه می‌شود براي پردازنده‌هاي Core 2 Quad و Core 2 Duo طراحي شده و بيشترين بازدهی را براي اين پردازنده‌ها به ارمغان مي‌آورد. 

گذر گاه اصلي 1333MHz (FSB) سبب شده است تا اين مادربورد نياز كاربران مختلف را جوابگو باشد. 
GF7050 VT-M5 از تكنولوژي Intel Hyper –Treading پشتيباني مي‌نمايد و با این فناوری اجراء همزمان چند نرم‌افزار و برنامه متفاوت را راحت‌تر و سریع‌تر مي‌نمايد و با پشتیبانی از حافظه DDR 2 800 (حداكثر تا ظرفيت 4GB) انجام عمليات ميان پردازنده و حافظه اصلي را افزايش مي‌دهد. 

كارت صداي 6 كاناله با تكنولوژي High Definition صدايي شفاف را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد و كاربر مي‌تواند موزيك و صداي بازي‌هاي مختلف را با حجم زياد بدون خش و اختلال گوش دهد. همچنين يك شكاف PCI Express 16X يك شكاف PCI EXPRESS 1X و دو شكاف PCI و دارا بودن درگاه USB 2.0 و 4 در گاه USB از نقاط قوت این مادر بورد مي‌باشد. 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب