درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download

 

 

شب شنبه گذشته یاهو پیشنهاد مشارکت مایکروسافت و سرمایه دار کارل آیکان که در مورد بازسازی این شرکت اینترنتی و فروش تجارت جستجوی یاهو به مایکروسافت بود را رد کرد. 

طبق بیانات یاهو، پیشنهاد مایکروسافت و آیکان بعد از ظهر جمعه مطرح شد و به یاهو کمتر از 24 ساعت برای پذیرش آن مهلت داده شد. هیئت مدیره گفتتند که پیشنهاد را رد می کنند به این دلیل که توافق اخیر یاهو با گوگل از لحاظ مالی ممتازتر و دارای ریسک کمتر نسبت به پیشنهاد مایکرسافت-آیکان است. زیرا این پیشنهاد شامل فروش کامل شرکت نبوده و با یک قیمت مناسب بوده است. یاهو همچنین به این طرح پیشنهادی که سعی در جایگزینی هیئت مدیره فعلی و تیم مدیریت داشت اعتراض کرد. 

این پیمان عجیب و فرصت طلبانه مایکروسافت نتیجه ای نداشت اما جالب است آنچه در فکر صاحب سهام یاهو می گذرد. Roy Bostock رئیس یاهو در بیانیه ای گفت: واضح است که مایکروسافت که در پیشروی در زمینه جستجو شکست هایی داشته است، با آقای آیکان در یک ردیف قرار گرفته است برای این که یاهو را وادار به فروش استراتژی های جستجوی هسته ای اش با ضوابطی که بسیار سودمند برای مایکروسافت و غیرسودمند برای سهام داران یاهو است، کند. اما هیئت مدیره یاهو اجازه این اتفاق را نخواهد داد. اما هیئت مدیره یاهو آماده هر معامله ای است که سود کاملی برای سهامداران دربرداشته باشد. فقط این که ما چنین معامله ای را ازطرف مایکروسافت و یک سرمایه دار کوتاه مدت باور نمی کنیم. 

یاهو پیشنهاد فروش کل شرکت به مایکروسافت با حداقل 33 دلار برای هر سهم را یا گفتگو و مذاکره در مورد معامله جستجوی بهبود یافته را داد. و مایکروسافت هر دو را رد کرد. 

نکته دیگری از پیشنهاد مایکروسافت-آیکان که برای یاهو ناخوشایند بود، طبق گفته هیئت مدیره یاهو، این بود که به یاهو پیشنهاد فروش تجارت جستجوی الگوریتمی و استراتژی های مرتبط داده شده بود



 

 

با توجه به تبليغات و اقدامات اجرايي كه مايكروسافت براي رواج ويستا انجام مي دهد يك مركز تحقيقاتي آلماني در گزارشي جالب ميزان استفاده از ويستا در جهان را اعلام كرد. 

موسسه تحقيقاتي Fittkau & Maass كه در هامبورگ آلمان فعاليت مي كند اعلام كرد كه در حال حاضر فقط 13 درصد كاربران رايانه و اينترنت از ويندوز ويستا استفاده مي كنند كه با توجه به تبليغات و كارهايي كه مايكروسافت از سال 2007 براي رواج آن انجام مي دهد رقم چشمگيري محسوب نمي شود. 
به گزارش اين مركز تحقيقاتي، اكنون 75.8 درصد از كاربران اينترنت و رايانه از ويندوز XP استفاده مي كنند و كماكان اين سيستم عامل سيستم محبوب و مورد استفاده كاربران به شمار مي رود. 
Fittkau & Maass همچنين گزارش داده است كه 4.6 درصد كاربران از Windows 2000 و 3.8 درصد از Windows 98 استفاده مي كنند. 
اين مركز همچنين براي اولين بار گزارشي از ميران استفاده از لينوكس را اعلام كرد و چنين نوشت كه اكنون تنها 1.2 از كاربران جهان از لينوكس استفاده مي كنند. 
بنا بر اعتقاد كارشناسان اين مركز، عادت به استفاده از ويندوز XP ، محيط اين ويندوز، سهولت استفاده از آن و عمر كم لينوكس و ويستا از عوامل اصلي استفاده بيشتر از ويندوز XP محسوب مي شود.



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:34 ::  نويسنده : من

 اسوس به تازگي نسخه اوركلاك شده جديدترين نسل از پردازنده هاي گرافيكي " ان ويديا " يعني پردازنده هاي گرافيكي Dual GeForce 9800 را درغالب كارت گرافيك ASUS EN9800GX2 TOP/2DI/1G معرفي كرد. 


اين قطعه سخت افزاري قادراست تا صحنه هايي از نوع HD را درهنگام اجراي بازيهاي كامپيوتري و بازپخش فيلم هاي سينمايي براي كاربران فراهم آورد. 
درحال حاضراين كارت گرافيك سريعترين كارت گرافيك موجود درجهان است و قادراست تا ميزان 11 درصد فركانس موتور را به نسبت ساير كارتهاي گرافيكي استاندارد موجود در بازار بهبود ببخشد. اين كارت گرافيك 50 درصد سريعتر از كارت هاي گرافيك GeForce 8800 Ultra است. 
كارت گرافيك ASUS EN9800GX2 TOP شامل يك گيگا بايت فريم بافر بوده و با استفاده ازآن مي توان فركانس هسته را از600 مگا هرتز تا ميزان 670 مگاهرتز، فركانس سايه زني را از1500 مگاهرتز تا ميزان 1575 مگاهرتز و بالاخره فركانس حافظه را از2 گيگاهرتز تا ميزان 2.13 گيگا هرتز ارتقاء بخشيد. 
اين كارت گرافيك توانسته است با كسب امتيازخارق العاده 16936 در 3DMark، تا ميزان 11 درصد بهبود كارايي را به نسبت ساير كارتهاي گرافيكي فراهم آورد. اين كارت گرافيك قادراست تا ساختار جديد باس PCI Express 2.0 را پشتيباني كند كه به كاربران امكان تبادل ديتا را دربالاترين سرعت فراهم مي آورد. 
اين كارت گرافيك همراه با ويژگي ASUS GamerOSD ارائه مي شود. اين ويژگي امكان انجام اوركلاكينگ پردازشگر گرافيك برروي صفحه نمايش و در حين انجام بازي را فراهم مي آورد و به كاربران اجازه مي دهد تا كارايي گرافيكي سيستم خود را درصورت نياز، بصورت آني ارتقاء ببخشند. 
علاوه بر اين، فناوري SmartDoctor كه دراين سري كارت گرافيك از آن استفاده شده است، به كاربران اين امكان را مي دهد تا فركانس سايه زني برروي پردازنده هاي گرافيكي (GPU) را تنظيم كنند. 
با استفاده ازاين ابزار اوركلاكينگ، كاربران قادرخواهند بود تا فركانس سايه زني و همينطور فركانس موتور را بصورت مستقل از يكديگر اوركلاك كنند كه اين امر در نهايت موجب افزايش كارايي سيستم مي ‌شود بدون آنكه ديگر نيازي به راه اندازي مجدد سيستم و يا بارگذاري مجدد BIOS باشد.
 
 



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:33 ::  نويسنده : من

هکر نوجوانی که به جرم همکاری با یک گروه از تبهکاران اینترنتی مبلغ 20 میلیون دلار را از حساب‌های یک بانک به سرقت برده بود با پذیرش شرط همکاری با پلیس از زندان آزاد شد.
پلیس نیوزیلند با هدف استفاده از مهارت‌های این نوجوان که Owen Thor Walker نام داشته و پیش از این با پرداخت 10 هزار دلار جریمه و تحویل تجهیزات کامپیوتری راهی زندان گردیده بود، وی را از حبس آزاد كرده و به خدمت خود گرفت.

Walker با نوشتن یک برنامه به نام‌های کاربری و کلمات عبور مشتریان بانک دسترسی پیدا کرده بود و از این راه مبلغ 20 میلیون دلار را از حساب مشتریان بانک به سرقت برده بود.

وی در دادگاه به جرم خود برای استفاده از کامپیوتر برای اهداف مجرمانه، نفوذ به شبکه‌های خصوصی، آلوده ساختن سیستم‌ها با نرم‌افزار خود و در نهایت دستیابی به سیستم‌های رایانه‌ای آن هم بدون اخذ اجازه از صاحبان آنها اعتراف نموده و به این ترتیب راهی زندان شد.

محققین پلیس اعلام کردند برنامه‌ای که وی نوشته یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهایی است که تابحال مشاهده شده است.
 



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:32 ::  نويسنده : من

ه دنبال استقبال خيره كننده از انواع رايانه هاي توليد شده توسط اپل،‌اين شركت به برترين توليدكننده رايانه در آمريكا در سه ماهه دوم سال 2008 مبدل شده است. 

بررسي هاي موسسه تحقيقاتي مشهور گارتنر نشان مي دهد فروش رايانه هاي ساخت اپل در اين مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزايش يافته و اين شركت هم اكنون 8.5 درصد از بازار رايانه ايالات متحده را در اختيار دارد. 

پس از اپل شركت HP با 11 درصد رشد رتبه دوم را در اختيار گرفته ،‌اما به دليل وضعيت باثبات گذشته خود هم اكنون 31.9 درصد بازار را در اختيار دارد. 

كارشناسان گارتنر بر اين باورند به دليل افزايش بهاي نفت و وضعيت وخيم اقتصادي آمريكا ممكن است بازار فروش رايانه در اين كشور ظرف چند ماه آينده دچار ركود و حتي بحران شود و در اين ميان رايانه هاي شخصي خانگي به تنها اميد سازندگان اين محصولات مبدل شده اند. 

شركت ايسر با كاهش 20 درصدي فروش محصولاتش در سه ماهه دوم سال 2008 بدترين وضعيت را در ميان توليدكنندگان بزرگ رايانه در آمريكا دارد.
 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب