جانشين فرمانده كل سپاه:پيشرفت‌هاي نظامي ايران هر روز شاهد نوآوري است
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نیروهای نظامی کشور با تمام قوا حافظ مرز و بوم کشور هستند، گفت: پیشرفت‌های نظامی ایران در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده که هر روز شاهد نوآوری در این زمینه‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار سیدمحمد حجازی شنبه شب در حاشیه مراسم گرامیداشت حماسه 6 بهمن سال 1360 مردم آمل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرزندان این آب و خاک در نیروهای سپاهی، ارتشی و انتظامی با تمام قوا و آمادگی کامل حافظ این مرز و بوم هستند.
وی افزود: نیروهای نظامی همواره به ملت ایران این اطمینان را خواهند داد که از منافع ملت و تمامیت ارزی کشورمان دفاع می‌کنند.
وی تاکید کرد: پیشرفت‌های نظامی ایران اسلامی اکنون به مرحله‌ای رسیده که هر روز در زمینه‌های مختلف شاهد نوآوری، پیشرفت و اختراع جدید در بخش‌های تجهیزاتی هستیم.
جانشین فرمانده کل سپاه ایمان و توکل بر خدای دلاورمردان کشور را مهم‌تر از تجهیزات و پیشرفت‌های نظامی دانست و تصریح کرد: روحیه توکل و معنویت در تک تک غیورمردان کشور موج می‌زند، به همان سطحی که در میان بسیجیان و رزمندگان دوران جنگ بوده است.
حجازی خاطر نشان کرد: جای افتخار دارد که روحیه‌ ایثار و شهادت‌طلبی همچنان در میان جوانان انقلابی و مکتبی امروز انقلاب اسلامی موج می‌زند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه با مردم بی‌دفاع غزه اشاره کرد و یادآور شد: تجهیزاتی که رژیم صهیونیستی در این جنگ نابرابر در اختیار داشت پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی روز دنیا بوده است.
سردار حجازی تاکید کرد: صهیونیست‌ها به خیال خام خود فکر می‌کردند که با یک بمباران هوایی و حداکثر با پیشروی در مناطق اطراف غزه می‌توانند با موشک‌باران مردم غزه را از بین ببرند و نظام اداری دولت فلسطین را مختل کنند.
به گفته وی، با ساز و کاری که صهیونیست‌ها پیش‌بینی کرده بودند تصور نداشتند که مردم غزه تا آخرین لحظه از خود دفاع کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: تاکتیک‌هایی که مقاومت اسلامی در این جنگ اتخاذ کرده بود برای آنها قابل پیش‌بینی نبود
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب