اپل برترین تولید کننده رایانه
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:32 ::  نويسنده : من

ه دنبال استقبال خيره كننده از انواع رايانه هاي توليد شده توسط اپل،‌اين شركت به برترين توليدكننده رايانه در آمريكا در سه ماهه دوم سال 2008 مبدل شده است. 

بررسي هاي موسسه تحقيقاتي مشهور گارتنر نشان مي دهد فروش رايانه هاي ساخت اپل در اين مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزايش يافته و اين شركت هم اكنون 8.5 درصد از بازار رايانه ايالات متحده را در اختيار دارد. 

پس از اپل شركت HP با 11 درصد رشد رتبه دوم را در اختيار گرفته ،‌اما به دليل وضعيت باثبات گذشته خود هم اكنون 31.9 درصد بازار را در اختيار دارد. 

كارشناسان گارتنر بر اين باورند به دليل افزايش بهاي نفت و وضعيت وخيم اقتصادي آمريكا ممكن است بازار فروش رايانه در اين كشور ظرف چند ماه آينده دچار ركود و حتي بحران شود و در اين ميان رايانه هاي شخصي خانگي به تنها اميد سازندگان اين محصولات مبدل شده اند. 

شركت ايسر با كاهش 20 درصدي فروش محصولاتش در سه ماهه دوم سال 2008 بدترين وضعيت را در ميان توليدكنندگان بزرگ رايانه در آمريكا دارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب