سریع ترین کارت گرافیک دنیا عرضه شد
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:34 ::  نويسنده : من

 اسوس به تازگي نسخه اوركلاك شده جديدترين نسل از پردازنده هاي گرافيكي " ان ويديا " يعني پردازنده هاي گرافيكي Dual GeForce 9800 را درغالب كارت گرافيك ASUS EN9800GX2 TOP/2DI/1G معرفي كرد. 


اين قطعه سخت افزاري قادراست تا صحنه هايي از نوع HD را درهنگام اجراي بازيهاي كامپيوتري و بازپخش فيلم هاي سينمايي براي كاربران فراهم آورد. 
درحال حاضراين كارت گرافيك سريعترين كارت گرافيك موجود درجهان است و قادراست تا ميزان 11 درصد فركانس موتور را به نسبت ساير كارتهاي گرافيكي استاندارد موجود در بازار بهبود ببخشد. اين كارت گرافيك 50 درصد سريعتر از كارت هاي گرافيك GeForce 8800 Ultra است. 
كارت گرافيك ASUS EN9800GX2 TOP شامل يك گيگا بايت فريم بافر بوده و با استفاده ازآن مي توان فركانس هسته را از600 مگا هرتز تا ميزان 670 مگاهرتز، فركانس سايه زني را از1500 مگاهرتز تا ميزان 1575 مگاهرتز و بالاخره فركانس حافظه را از2 گيگاهرتز تا ميزان 2.13 گيگا هرتز ارتقاء بخشيد. 
اين كارت گرافيك توانسته است با كسب امتيازخارق العاده 16936 در 3DMark، تا ميزان 11 درصد بهبود كارايي را به نسبت ساير كارتهاي گرافيكي فراهم آورد. اين كارت گرافيك قادراست تا ساختار جديد باس PCI Express 2.0 را پشتيباني كند كه به كاربران امكان تبادل ديتا را دربالاترين سرعت فراهم مي آورد. 
اين كارت گرافيك همراه با ويژگي ASUS GamerOSD ارائه مي شود. اين ويژگي امكان انجام اوركلاكينگ پردازشگر گرافيك برروي صفحه نمايش و در حين انجام بازي را فراهم مي آورد و به كاربران اجازه مي دهد تا كارايي گرافيكي سيستم خود را درصورت نياز، بصورت آني ارتقاء ببخشند. 
علاوه بر اين، فناوري SmartDoctor كه دراين سري كارت گرافيك از آن استفاده شده است، به كاربران اين امكان را مي دهد تا فركانس سايه زني برروي پردازنده هاي گرافيكي (GPU) را تنظيم كنند. 
با استفاده ازاين ابزار اوركلاكينگ، كاربران قادرخواهند بود تا فركانس سايه زني و همينطور فركانس موتور را بصورت مستقل از يكديگر اوركلاك كنند كه اين امر در نهايت موجب افزايش كارايي سيستم مي ‌شود بدون آنكه ديگر نيازي به راه اندازي مجدد سيستم و يا بارگذاري مجدد BIOS باشد.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب