آمار رسمي ميزان استفاده از ويستا و لينوكس اعلام شد
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download

 

 

با توجه به تبليغات و اقدامات اجرايي كه مايكروسافت براي رواج ويستا انجام مي دهد يك مركز تحقيقاتي آلماني در گزارشي جالب ميزان استفاده از ويستا در جهان را اعلام كرد. 

موسسه تحقيقاتي Fittkau & Maass كه در هامبورگ آلمان فعاليت مي كند اعلام كرد كه در حال حاضر فقط 13 درصد كاربران رايانه و اينترنت از ويندوز ويستا استفاده مي كنند كه با توجه به تبليغات و كارهايي كه مايكروسافت از سال 2007 براي رواج آن انجام مي دهد رقم چشمگيري محسوب نمي شود. 
به گزارش اين مركز تحقيقاتي، اكنون 75.8 درصد از كاربران اينترنت و رايانه از ويندوز XP استفاده مي كنند و كماكان اين سيستم عامل سيستم محبوب و مورد استفاده كاربران به شمار مي رود. 
Fittkau & Maass همچنين گزارش داده است كه 4.6 درصد كاربران از Windows 2000 و 3.8 درصد از Windows 98 استفاده مي كنند. 
اين مركز همچنين براي اولين بار گزارشي از ميران استفاده از لينوكس را اعلام كرد و چنين نوشت كه اكنون تنها 1.2 از كاربران جهان از لينوكس استفاده مي كنند. 
بنا بر اعتقاد كارشناسان اين مركز، عادت به استفاده از ويندوز XP ، محيط اين ويندوز، سهولت استفاده از آن و عمر كم لينوكس و ويستا از عوامل اصلي استفاده بيشتر از ويندوز XP محسوب مي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب