یاهو پیشنهاد مایکروسافت را برای خرید کل شرکت رد می کند
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download

 

 

شب شنبه گذشته یاهو پیشنهاد مشارکت مایکروسافت و سرمایه دار کارل آیکان که در مورد بازسازی این شرکت اینترنتی و فروش تجارت جستجوی یاهو به مایکروسافت بود را رد کرد. 

طبق بیانات یاهو، پیشنهاد مایکروسافت و آیکان بعد از ظهر جمعه مطرح شد و به یاهو کمتر از 24 ساعت برای پذیرش آن مهلت داده شد. هیئت مدیره گفتتند که پیشنهاد را رد می کنند به این دلیل که توافق اخیر یاهو با گوگل از لحاظ مالی ممتازتر و دارای ریسک کمتر نسبت به پیشنهاد مایکرسافت-آیکان است. زیرا این پیشنهاد شامل فروش کامل شرکت نبوده و با یک قیمت مناسب بوده است. یاهو همچنین به این طرح پیشنهادی که سعی در جایگزینی هیئت مدیره فعلی و تیم مدیریت داشت اعتراض کرد. 

این پیمان عجیب و فرصت طلبانه مایکروسافت نتیجه ای نداشت اما جالب است آنچه در فکر صاحب سهام یاهو می گذرد. Roy Bostock رئیس یاهو در بیانیه ای گفت: واضح است که مایکروسافت که در پیشروی در زمینه جستجو شکست هایی داشته است، با آقای آیکان در یک ردیف قرار گرفته است برای این که یاهو را وادار به فروش استراتژی های جستجوی هسته ای اش با ضوابطی که بسیار سودمند برای مایکروسافت و غیرسودمند برای سهام داران یاهو است، کند. اما هیئت مدیره یاهو اجازه این اتفاق را نخواهد داد. اما هیئت مدیره یاهو آماده هر معامله ای است که سود کاملی برای سهامداران دربرداشته باشد. فقط این که ما چنین معامله ای را ازطرف مایکروسافت و یک سرمایه دار کوتاه مدت باور نمی کنیم. 

یاهو پیشنهاد فروش کل شرکت به مایکروسافت با حداقل 33 دلار برای هر سهم را یا گفتگو و مذاکره در مورد معامله جستجوی بهبود یافته را داد. و مایکروسافت هر دو را رد کرد. 

نکته دیگری از پیشنهاد مایکروسافت-آیکان که برای یاهو ناخوشایند بود، طبق گفته هیئت مدیره یاهو، این بود که به یاهو پیشنهاد فروش تجارت جستجوی الگوریتمی و استراتژی های مرتبط داده شده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب