موزيلا در انديشه عرضه مرورگر فايرفاكس 3.1
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : من

 

 

                                            

 

در حالي كه كمتر از يك ماه از عرضه مرورگر موفق فايرفاكس 3 توسط بنياد موزيلا مي گذرد، كارشناسان وبرنامه نويسان اين شركت درصدد طراحي نسخه تازه اي از اين مرورگر هستند كه فايرفاكس 3.1 نام خواهد گرفت. 

موزيلا برخي اصلاحات و به روزرساني ها در فايرفاكس را ضروري تشخيص داده و به همين علت درصدد عرضه نسخه جديد فايرفاكس است. 
از جمله نكات قابل تامل در مورد مرورگر فايرفاكس 3 ناسازگاري بسياري از افزونه هاي قديمي با اين مرورگر است. افزونه ها يا Adds on نرم افزارهاي كوچكي هستند كه امكانات متنوعي را بر طبق نياز كاربران به اين مرورگر اضافه مي كنند. 
پيش بيني مي شود نسخه جديد فايرفاكس به گونه اي طراحي شود كه نصب افزونه هاي مختلف بر روي آن به آساني هر چه بيشتر انجام شود. 
اگر چه هنوز مشخص نيست كه دقيقا چه ويژگي هايي به فايرفاكس 3.1 اضافه مي شود، اما به گفته مارك فينكل يكي از برنامه نويسان اين شركت در اين مرورگر به جاي افزودن امكانات جديد تلاش مي شود امكانات فعلي تقويت شده و عملكرد و پايداري مرورگر افزايش يابد. 
آن طور كه اين برنامه نويس در وبلاگ شخصي خود نوشته ارتقاي قابليت نشانه گذاري (bookmarking)، بهبود پشتيباني از محتواي صوتي و ويديويي و ارتقاي سازگاري با جاوا از جمله ويژگي هاي مرورگر فايرفاكس 3.1 خواهد بود. 
به نوشته وي اولين نسخه آزمايشي فايرفاكس 3.1 تا سه هفته ديگر عرضه مي شود كه تنها در اختيار متخصصان قرار مي گيرد. اما ارائه نسخه نهايي آن شايد تا اوائل سال 2009 به طول انجامد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب