گوشي جديد اپل در كمتر از يك روز هك شد
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : من

 

 

در حالي كه هك كردن اولين گوشي ساخت اپل دو ماهي طول كشيد، اين بار هكرها موفق شدند نرمافزار اختصاصي مدل جديد و نسل سوم اين گوشي را در كمتر از يك روز هك كنند. 

صب نرم افزار بر روي گوشي iPhone محدود به توليدات خود اپل و نرم افزارهاي تاييد شده توسط اين شركت است. از سوي ديگر تنها سيم كارت هاي اپراتورهاي طرف قرارداد با اپل بر روي اين گوشي فعال مي شود. 
اما يك گروه هكري به نام iPhone Dev Team كه قبلا هم چنين كاري انجام داده بود، روز گذشته موفقيت قبلي خود را تكرار كرد و در حال حاضر فعال سازي سيم كارت هاي اپراتورهاي مختلف بر روي گوشي نسل سوم iPhone امكان پذير است. 
علاوه بر اين مالكان گوشي هاي هك شده مي توانند در صورت به روز رساني سيستم عامل اين گوشي به راحتي آن را به روز كنند و از آخرين خدمات ارائه شده توسط اپل براي اين گوشي بهره مند شوند. 
گزارش هاي خبري حاكيست كه گوشي هاي هك شده iPhone هم اكنون در آمريكا و انگلستان با موفقيت مورد استفاده قرار گرفته است و پيش بيني مي شود به زودي به ديگر نقاط جهان هم برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب