ايونير ديسک 400 گيگابايتي ساخت
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : من

 

شرکت ژاپني پايونير اولين ابر ديسک پرتو آبي با گنجايش 400 گيگابايت را توسعه داد. 


يک شرکت ژاپني توليدکننده محصولات الکترونيکي "ابر ديسک" پرتو آبي را ساخته است که داراي 16 لايه ضبط بوده و مي‌تواند تا گنجايش 400 گيگابايت فيلم و ديتا را در خود ذخيره کند. 
شرکت ژاپني پايونير اولين ابر ديسک پرتو آبي با گنجايش 400 گيگابايت را توسعه داد. اين ديسک جديد از 16 لايه ضبط و ذخيره اطلاعات و فيلم تشکيل شده است. 
در شرايطي که فناوري‌هاي آرشيو و ذخيره‌سازي هولوگرافي به سرعت توسعه مي‌يابند به نظر مي‌رسد که توليدکنندگان ديسک‌هاي پرتو آبي (Blu-ray) در حال کار روي ديسک‌هايي هستند که توانايي ذخيره صد گيگابايت اطلاعات را دارند. از ميان اين توليدکنندگان، شرکت پايونير اعلام کرده است که اولين ديسک پرتو آبي 400 گيگابايتي را توسعه داده است. 
پايونير در اين خصوص توضيح داد که اين نمونه آزمايشي محتوي 16 لايه 25 گيگابايتي ضبط است. درحال حاضر پيشرفته‌ترين فناوري چند لايه‌اي که در ساخت ديسک‌هاي پرتو آبي تجاري استفاده مي‌شود شامل دو لايه است بنابراين حداکثر گنجايش اين ديسک‌ها 50 گيگابايت است. در ديسک پرتو آبي 400 گيگابايتي لايه‌ها به حدي به هم نزديک شده‌اند که مي‌توانند تا حد قابل ملاحظه‌اي خطر تداخل و حذف اطلاعات را افزايش دهند. به منظور حل اين مشکل، پايونير اظهار داشت که در اين ديسک جديد از يک عنصر حساس به نور استفاده کرده است که توانايي خواندن سيگنال‌هاي بسيار ضعيف را هم دارد. اين فناوري مي‌تواند ديسک‌هاي نوري 16 لايه‌اي جديد را ايمن کند. در سال 2006 شرکت TDK نمونه آزمايشي ديسک 200 گيگابايتي متشکل از 6 لايه 33 گيگابايتي را توسعه داد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب