آفیس ارزان شد.
 
درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : من

 

 

شرکت مايکروسافت براي افزايش رقابت خود با شرکت‌هايي مثل گوگل، IBM و ديگر مراکز که قصد عرضه بسته‌هاي نرم‌افزاري رايگان را دارند،‌ تحولات جديدي در مجموعه نرم‌افزاري Office به وجود خواهد آورد. 

به دنبال عرضه بسته‌هاي نرم‌افزاري رايگان از سوي شرکت‌هاي کامپيوتري و اينترنتي بزرگ، مايکروسافت مدل جديدي براي فروش مجموعه نرم‌افزاري Office در نظر گرفته است تا کاربران انگيزه‌ بيشتري براي به‌روز کردن اين نرم‌افزار داشته باشند و بيش از گذشته آن را بخرند. 

شرکت مايکروسافت روز گذشته اعلام کرد که کاربران از اين پس مي‌توانند مجوز يک ساله براي استفاده از مجموعه نرم‌افزاري Office و نرم‌افزار امنيتي Windows Live OneCare را به قيمت 99/69 دلار خريداري کنند. 

اين بسته نرم‌افزاري جديد Equipt نام گرفته است و در حالي که اجازه نصب روي سه کامپيوتر را به کاربر مي‌دهد، امکان استفاده از کليه وصله‌هاي امنيتي و سيستم‌هاي به‌روزرساني را به صورت رايگان فراهم مي‌کند. 

شرکت مايکروسافت مهم‌ترين دليل خود براي عرضه بسته نرم‌افزاري Equipt را رقابت بيشتر با گوگل، IBM و ... اعلام کرده است تا بتواند با نرم‌افزارهاي متن‌باز رقابت بيشتري داشته باشد. 

بسته نرم‌افزاري Equipt که شامل کليه ابزارها و نرم‌افزارهاي Office مي‌شود، قابليت بارگذاري از اينترنت را دارد.

 

                     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب